dinsdag 10 december 2013

Random pics #december #part one

Jaja, december is alweer goed gestart, gelukkig nog zonder sneeuw. Begrijp me niet verkeerd, ik hou ontzettend van de sfeer en de kerstperiode vind ik super. Geef mij maar de koude met het zonnetje, een lekker theetje en mijn dekentje in het zeteltje. Ik sport wat minder (altijd een winterdipje als het om sporten gaat), ik ben ook wel es vaker moe, maar ik kan zo genieten van wat meer thuis zijn. Niet getreurd, je vindt me ook buiten! Ik heb veel zin in enkele feestjes die me nog te wachten staan, en verlang naar al dat lekkere eten, maar de sneeuw... brrr daar heb ik het niet zo voor... enkel achter glas.

Maar daar heb ik allemaal nog geen foto's van... Even terugblikken... maar het zijn veel foto's... ik heb moeten selecteren. oepsie :-)

Enjoy!







Batman is in the house #i feel safe #hero

 my other hero #toulouse

de kaki-botjes tot aan de knietjes  / daim / high heels / love them



kitty love


ontbijtje met een vriendin

 zie dat pootje!!

 guilty pleasure


 cosyness


drive like a star #shoot #on the road #baby it's cold outside


 let's party #night out with the girls #soft smokey #pinky lips 




 have a break, have a nic nac #sinterklaasje #braaf meisje



healthy food #veggies and fish

 adventskalender #chocolaatjes #kids


a kiss for you











 new room for the kids #white #desk #clean 

 i am ready for a romantic night at home #candles

Doe je al mee aan mijn give away? Meer info vind je hier...


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!


6 opmerkingen:

  1. De handschoentjes zijn supercute ! Ben ook nog op zoek naar nieuwe. De mijne hebben gaten :d.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toulouse is zo koddig ! Leuke handschoenen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als Toulouse ooit eens een kittysit (=babysit voor poezen) nodig heeft: you know where to find me!

    BeantwoordenVerwijderen