woensdag 11 december 2013

dress to party #gentlemen

Het hoeft niet chique te zijn, maar zo ne keer op een weg... dan mag het wel. Maar het hoeft niet. Ik vind het als vrouw leuk om me op te kleden. En ik loop graag naast een nette vent, a classy guy. 

Bij de vrouw kun je niet missen met een zwart kleedje, bij de man met een blazer of kostuum.
Dress up you pretty folks!



Dit komt van We Fashion For men. Van Gils met WE voor de elegante uitstraling voor de feestdagen.
Voor mij moet je geen das, strikje of foulard dragen, maar het kan wel je outfit afmaken. Een wit hemd vind ik dan weer iets te klassiek. Black is my color... 
Ik hou van mannen in zwarte kledij. I can't help it, i am a weirdo :-)

Bij deze outfit zou ik camelkleurige zakelijke schoenen dragen zoals deze hieronder. Te Shoppen bij Sasha voor bijna 150 euro. Niet zo goedkoop, maar wel mooi. Je vindt er ook goedkopere versies. Or in black of course!


Miauw! that's my kinda man! auwch my eyes! 
mdvstyle (marianodivai)


Ik zoek nog es verder voor een leuke outfit, misschien iets meer casual. Je kan je kostuumvest met hemd ook combineren met een correcte jeans (beetje afgewassen) met sporty shoes. Geen loopschoenen hé!




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: