woensdag 18 december 2013

Gift Ideas for her

Na wat tips voor de mannen, willen ze nu misschien wel es lezen wat een vrouw graag krijgt. Eerlijk, ik vind het makkelijker iets te geven aan een vrouw dan aan een man. Veel meer keuze, ofwel zijn we makkelijker (lacht).

1. Parfum: Pacco Rabane, Gucci, Ralph Lauren, Ellie Saab, Chanel of course and many more!


2. Juwelen: armband, oorringen, halsketting, ring, ... Winkels en webshops genoeg om je gading te vinden!



3. Boek: roman tot actie, of juist liever iets over mode of make-up zoals ik? Dan raad ik Lauren Conrad aan, een echt must-have-boek voor een fashion or beautylover. Of zij is misschien eerder een muziekliefhebber? Dan kan een cd of een iTuneskaart ook wel dienst doen.





4. Beautystuff: maskertjes, scrubjes, crèmekes, alles wat goed is voor ons velletje en lekker ruikt. L'occitane of Rituals and you make her happy.




5. Heb je ook bij deze vrouw echt geen idee? Dan kan een bon van haar lievelingswinkel ook altijd helpen, een bioscoopticket voor twee, kraslotjes, ...





6. bon van bij mij! Voor een gratis make-up!  I make her even more pretty!

Surf verder voor meer info naar mijn persoonlijke website. Of stuur me een mail!

Wat staat op jouw verlanglijstje?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: