dinsdag 3 december 2013

dress to party! #ladies

December is begonnen, tijd om te denken aan de feestdagen. Laat Sinterklaas maar komen dit weekend en erna zetten we de kerstboom en stomen we ons stilaan klaar voor een party-outfit. Beetje hulp nodig? Op internet vind je veel leuke winkels, webshops en sites om je garderobe aan te vullen met een feestelijk tintje. Vandaag is het aan de vrouwen. Later deze week is het aan de mannen hun beurt.

De eerste winkel en webshop is Lily. Gevestigd in Mechelen en Oostende. Ze hebben ook een facebookpagina waar je gek wordt van hun nieuwe spulletjes.

 het moet niet altijd een LBD (little black dress) zijn ;-)

 glitter skirt #shine


black and gold #glitter and glamour 
#kun je niet mee missen

Tweede winkel en tevens ook webshop is BOBO Tremelo, bekend van de vele BV's die de kleren presenteren op hun vele modeshows en reclames.

 LBD's on a row

 White in Winter Wonderland

 black and glitter
 black and white #stripes #A model #bowbelt

 black #lace #bowbelt #touch of red

 black and vieux-rose

 sexy back #show it! 

white and gold #sexy back #faux fur

En de derde winkel is Close Up. Ook maar om enkele ideetjes te geven. Er bestaan uiteraard nog veel meer winkels met leuke feestkledij. Ook een geklede broek of jumpsuit is mogelijk!!






Je ziet het: zwart, wit, goud, glitter, print, een broek, kleedje of rokje. Alles kan! Zolang je maar schittert, je goed voelt en het dak eraf feest! Hell yeah!

Mijn party-outfit staat er niet tussen... suprise! 
Waarin ga jij blinken en vieren?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!



11 opmerkingen:

  1. Leuke kleedjes! Ik moet nog op zoek naar het perfecte kleedje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een figuur zoals het jouwe kan je natuurlijk alles dragen! Ik zoek al weken naar de geschikte outfit, voor volgende week dan nog, maar nog steeds niet gevonden....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van kleedjes met rugdecolletés!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh supermooie collectie zeg ! Ik ben eigenlijk vooral fan van het haar van die ene, zo opgedraaid bovenaan, pretteh !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja is zeeeeeer mooi hé! met een ferm tussenstuk in denk ik

      Verwijderen
  5. Ohh boy!! Ik moet hoognodig eens uit shoppen gaan! Mooie inspiratie, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuke items!! Ik ben vooral fan van het zwart jurkje met gouden bovenstuk #musthave

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind die kleedjes met een open rug echt zo mooi, maar met mijn cup lukt het echt niet :( echt superjammer

    BeantwoordenVerwijderen