donderdag 28 november 2013

GIVE AWAY!

Finally! Ik heb 300 likes op mijn facebookpagina. Mijn aantal volgers zijn ook gestegen op bloglovin en instagram. Vooral sinds ik op instagram foto's als een gek zit te plaatsen. Networking baby!
Dus het leek me wel eens een moment om een give away te doen.

Wat valt er te winnen? 
Een paar zilveren oorbellen. 

Ideaal voor de feestdagen toch? Verwen jezelf en doe mee aan deze wedstrijd. 
En je krijgt ze gratis toegestuurd! Voor jezelf, of voor je lieve vrouwtje :-)

Even wat meer uitleg: Ginkgo ICHO Jewels zijn juwelen op maat gemaakt, handgemaakt, 
eventueel volgens jouw ontwerp. Neem gerust een kijkje op hun site en facebookpagina








WAT MOET JE DOEN?
1. Like me on facebookpage! Postje : Like and share!
2. Like their facebookpage too (van GINGKO)
3. laat in een comment weten dat je mee doet en waarom

extra puntjes:
- like me on Twitter en deel met de wereld: "volg @thestyleavenue en win deze handgemaakte oorbellen"
- like me on instagram
- like me on Bloglovin

Thank you! And good luck! De wedstrijd loopt tot 15 december. Dan wordt de winnaar bekend gemaakt.


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. ‘Ginkgo’ juwelen lijken mij top om te dragen. En dan nog zilveren oorbellen zijn wel een heel mooi en speciaal (mooie vormen) juweel om dragen. Dus ja, dit wil ik wel winnen.
    Met vriendelijke groet,
    Anne Marie Janssens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al een prachtig paar zilveren oorbellen en bijpassende ring, gemaakt door haar papa, gekocht op het Walplein ; dus een paar van dochter Hazel zou de max zijn! Kan ik eens afwisselen ;). Fingers crossed!! ;) Ik duim ook voor Anne Marie! :)

    Joke Bogaert

    BeantwoordenVerwijderen