dinsdag 27 maart 2012

The Secrets of the Little Black Jacket by Chanel


Naast the LBD (Little Black Dress) is ook the LBJ (Little Black Jacket) een must!


Chanel! 
Ik ben al verzot op het logo alleen al, maar ook op hun kledij. De parfum en make up is ook al top, de kledij ook!! Ik zou toch graag eens een jasje (of iets anders) hebben van Chanel. En al zeker zo'n zwarte tweed. Ik heb een gelijkaardig look-a-like zwart-wit tweedjasje, maar een echte Chanel die hoort toch ook in mijn dressing, niet?
Ik vond een leuk filmpje waarop je ziet hoe zo'n jasje wordt gemaakt: vele handen maken mooi werk! 





Nu wil ik nog meer zo'n exemplaar! 


Wat vind jij ervan? Heb jij Chanel vertegenwoordigd in je garderobe?

with style
x

2 opmerkingen:

  1. Neen ik mag niet van mijn vent...en mijn portemonnee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik al maar een Chanel Tweed Jacket in mijn garderobe hangen. Maar ik zal nog veel moeten sparen eer ik zo'n exemplaar heb hangen...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen