woensdag 5 februari 2014

het kan ook anders #beautytips

Heb jij dat ook al voor gehad dat je sommige beautyproducten ook wel kan gebruiken voor andere dingen? Ik geef je wat leuke en nuttige tips. Ik vond dit deels op internet en uit eigen ervaringen. Er zit een tante Kaat in elk van ons. En ook handig om je budget binnen de perken te houden.

Enkele Wist je Dat-jes:

* Dissolvant:
= deze verdunner ken je voornamelijk om je nagellak te verwijderen.
= Ook permanente stift kun je wegwrijven in een handomdraai.
= Of ook wat plakkatief spul: wij hangen soms wel es tekeningen aan onze koelkast en kleven dit vast met plakband. Na een tijdje laat dat sporen na. Met dissolvant krijg je dat weg.
= dames die hun haartjes zelf kleuren en er is een plekje niet goed weggewassen. Nou, daar zit je dan met een gekleurde plek op je voorhoofd of op je oor? Met wat dissolvant is dat ook weg, maar wrijf niet te hard. zachtjes afwrijven!

* Scheermes
= ontharen van alle overbodige haartjes (ja, definitieve ontharing is DE oplossing!)
= ook ideaal om je kledij te ontpluizen. Schraap de losse vezels weg

* Lippenstift
= om je lippen kleur te geven
= of als blush als je geen crèmeblush in huis hebt (ideaal voor de oudere huid ook). Breng een klein beetje aan op de appeltjes van je wangen en dep het uit. Helloooow levendige blos

* Scheerschuim
= zowel voor man als vrouw (naar het schijnt kan je ook conditioner gebruiken als je geen scheerschuim in huis hebt, maar ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd...)
= ook ideaal om vlekken van make-up te verwijderen : aanbrengen van scheerschuim op de vlek, inmasseren, afspoelen en weg is de vlek (moet ik zelf nog es testen! ik ben benieuwd)

* Deodorantstick
= deo om beter te ruiken, of om niet te zweten.
= smeer deodorant in de hiel van je nieuwe schoenen om blaren te voorkomen. (ook iets nieuws voor mij)

* Kokosolie
= om te gebruiken
= de grootste multitasker  kokosolie: tegen droge huid, pluizig haar, make-upresten en als hydraterende lotion na het scheren. (ook dit is nog te testen door mij)

* Tandpasta
= om de tandjes te poetsen ofcourse
= om beginnende puistjes uit te drogen


Zijn er tips die jij nog kent? Deel gerust mee in een comment! Thanks!

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Leuke post!! Kokosolie ga ik zeker 'ns testen, als masker! :)

    xoxo Anine
    redlipsandbeautybits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen