zaterdag 22 februari 2014

Outfit on a row

OOTD's op een rijtje, denk dat het geleden is van de kerstvakantie. Dus wordt nog es tijd. Voor de lentekriebels eraan komen, nog wat winterse lookjes...

oei de slechtste OOTD EVER! hihi maar ja wat moet, moet...

ziekjes thuis na de operatie (amandelen laten verwijderen en auwchie!!! dat is de hel you know! man man, heb ik week 1 afgezien! Nu week 2 thuis en hoop maandag te kunnen gaan werken, maar ik ben nog steeds snel moe. Het eten gaat iets beter, al wat vaster voedsel. Maar nog geen pikante dingen of iets met prik doet pijn. De pijn is te verdragen of met pijnstilling maar niet meer om de 2 uur nodig. Het staat nog wat rood en ziet eruit al een open wonde in de keel, dus die heeft nog wat tijd nodig om te herstellen. Day by day! Step by step!

Nieuwe pantoffeltjes uit Woman Secret en een comfy pants uit zara. (uit mijn solden-shoplogje)

 ziek op Valentijn


bijna genezen en ons es opmaken , zo voelen we ons beter!
Uitgaan is nog geen optie, maar dat komt wel terug! hope soon!

4 kilo lichter :-) Yay for the operation en non-food-weeks 
alles heeft zo zijn voordeel ook :)
look at the bright side of life


me wat opmaken als je wat beter voelt, en kleurige kleren dragen 
#zondag #morgen werken


thuis zitten = online shoppen om je beter te voelen = voordeel 2 
Only jeans met scheuren = finally! Eindelijk gevonden wat ik zocht! i love it!

You like?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Leuke outfits (behalve de ziekenhuisoutfit dan, blij dat je je beter voelt). Love the leopard blazer, looking good lady!

    BeantwoordenVerwijderen