woensdag 12 februari 2014

Kidsfashion #inspiration #boys

Ook voor de jongens onder ons wil ik mee zijn met de mode. Mijn zoon is al een model op zich en hij staat ook werkelijk met alles. Gelukkig heb ik nog genoeg invloed op hem en draagt hij graag wat ik graag zie. Hij ziet het gelukkig ook graag. BIj mijn dochter is dat soms andere koek ;-)

Paul Smith heeft enkele leuke stukken. Ook American Outfitters weet mij altijd te bekoren. Bellerose idem. Bij jongens vind ik het altijd iets verder zoeken, maar ik vind wel altijd iets voor mijn boy. Check SS14!

I. Paul Smith
 misschien een idee voor jouw communicantje?

deze trui vind ik echt wauw!


II. American Outfitters



als je van helden houdt



mijn zoon is gek op deze shirt!

III. Bellerose






Wat is jouw favoriete outfit voor jouw mooie prins?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten