donderdag 6 maart 2014

OOTD #glitter

Voor Kerst kreeg ik van de BF een en ander cadeau van kledij. Best gewaagd vind ik. Zo shoppen zonder mij :-) De maat was ok, de keuze ook. Helaas veel truien die ik niet nodig had wegens te warm. Het werd wel es tijd dat ik toonde wat mijn favoriete stuk is.

En het is er het weer voor, want het is een dun jasje met 3/4 mouw. Ondertussen al paar keer aangehad en deze keer in deze combinatie. Kijk je mee?



 ondertussen een make-up lookje erbij : 
Nee Make up en Urban Decay Naked 2 pallette voor de oogjes
earrings: pieces :pied de poule motiefje


zwarte broek met lichte dessin in (tijger): Only
wedges: Juliette a Paris
new top: zara met ketting als kraag


close up: vooraan en mouwen in glitter, achteraan in grijze stof 

Heb jij ook een glitterjasje? Time to sparkle!


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: