maandag 10 maart 2014

Bloggers go fit!!

Jaja, Instagram is een verslaving en zo volg ik ook wat bloggers op hun blog, maar eveneens op hun Instagram, twitter,.. ja het hele sociale media-gedoe eigenlijk.



Op den duur raakte ik geïntrigeerd door de foto's van  Liesbeth (candyandtreats): ze deed een detox-kuur in de maand februari en ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen om weer te sporten. Zo stimuleren we elkaar, food and sports!



Valleydoll (Eva) en Lippylash (Natasha) doen ook mee: ons 4-delig team ziet het zitten.
De zomer in bikini! Flaneren op het strand in onze geworkoute body :-) Hell yeah!



We stimuleren elkaar via what's app, instagram, mail, receptjes en motiveren elkaar zo.
Zo komen we aan volgende doelen tegen 21 juni (begin van de zomer)



1. being beautiful in bikini : gestroomlijnd en gezond lichaam met een gezonde geest: gezond eten dus, geen rommel (of toch heel beperkt!)





voor alle duidelijkheid : dit is een grapje! :-)

Ik wil niet doelen op anorexia of het mager zijn.
Dat doet media al, ik wil gewoon gezonder en bewuster eten en als mijn lichaam daarbij afvalt, dan mag dat best. Het vetpercentage in mijn lichaam is te hoog (ja, ook al zie ik er slank uit, het is te hoog en daar wil ik aan werken)


2. doel: 10 km kunnen lopen (Stadsloop Gent here we come!)







- squat challenge: 30 dagen (en dan volhouden uiteraard): we gaan voor de nice toned butt baby! En momenteel zit ik aan 130 squats. En gaat eigenlijk wonderbaarlijk makkelijk!






Zelf was ik al begonnen aan de squat challenge begin de maand en het gaat goed. Benieuwd of ik dat eind deze maand ook nog zeg als ik er 250 kan :-) Alles voor het doel!



- En liters water natuurlijk. Dat moet ik wel beetje leren. M'n cola light verslaving aanpakken. Maar vandaag ging het goed. In het weekend laat ik wel es een glaasje bubbels toe. Af en toe eens genieten van de 'foute boel' moet kunnen, anders hou ik het nooit vol.
En mijn chocolaatjes... maar ik moet ze even skippen in de hoeveelheden dat ik ze at... Easter will be hard!



Ready Steady Go!! Bloggers go fit! :-)




with style

xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Goed dat je aan de fitheid werkt, maar misschien meer de nadruk leggen op het gezonde van sport dan op het feit dat je wilt skinny zijn / het perfecte lijf wilt hebben om in de bikini te raken :-) jonge lezers krijgen zo weer het beeld dat je mager moet zijn om mooi te zijn. iets wat de dag van vandaag helemaal niet waar is. Zelf ben je helemaal niet dik, dus het feit dat je skinny in bikini moet zijn, is misschien wat overdreven :-) just saying!
    doe vooral verder met de squats! lijkt me een haalbaar programma!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt gelijk Marjolein, maar ik wil wel werken aan mijn lichaam omdat ik gezond wil zijn én omdat ik er goed wil uitzien. Voor de een is dat belangrijk en voor de ander niet. Dat is ook door de media dat ik deels dat beeld krijg. i know. Ik heb mijn blogpost daarom een beetje gewijzigd.
      Het is niet mijn doel om uitgemergeld en een plank te zijn. ik wil gewoon mij goed voelen in mijn vel en een gestroomlijnd en gespierder (minder vet dus) lichaam hoort daar bij. Heel persoonlijk dus en ik ben blijkbaar niet alleen; Maar je hebt wel gelijk dat jonge meisjes snel mee zijn i het verkeerde beeld en daar wil ik geen oorzaak van zijn :-)) Bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  2. Jaaa ik voel me nu ook al stukken fitter en met een heldere geest ! Dat gaan nogal een bikini bodies zijn :p !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou beter meedoen, maar ik eet te graag chips en zoetigheid :p Al sport ik nu toch al verschillende maanden 1x per week en probeer ik af en toe ook een gezonde maaltijd of snack in te lassen, af en toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen