maandag 18 november 2013

Kids inspiration #mango for kids

Zoals beloofd een postje met wat inspiratie voor de kids; Ik vind het leuk om zelf uit een doosje te komen. Zo zegt mijn mama het toch altijd. Dus mijn kids moeten uit datzelfde doosje komen. Daar doe ik dan ook mijn best voor: dat ze hip zijn, comfortabel om te kunnen spelen, en iets dat ze zelf ook graag zien. Daarom ga ik altijd met hen shoppen. Ik koop zelden iets zonder hen. Mijn dochter is dan ook al eentje die goed weet wat ze wil. Ik koop dat best ook niet zonder haar. No problem, ze moet dan maar graag shoppen hé :-)





Ondertussen bestaat het al een tijdje: MANGO FOR KIDS, je kan online shoppen voor je kids.
Ik ga dat nu niet snel doen, omdat ik graag pas, het graag aan zie bij hen,... enzovoort en zo verder.
En toch wil ik dit eens met jullie delen, want er staan toch wel heel leuke dingen online op de site van MANGO.

outfit for boys: trousers 22.99 euro, sweater 25 euro - 50 euro , jeans 24.99 euro,...
shoes 35.99 euro, jacket 49.95 euro
Not expensive, right? 




The girls: same prices...



Wat ik ook heel graag doe met mijn dochter, is dat we hetzelfde gekleed zijn, of gelijkaardig. Dat vindt ze zelf ook super. Ze vraagt dan zelf: "mama, draag je ook je fluffy trui?" We hebben zelfs dezelfde sneakers. Hoe tof is dat? :-) Daar ga ik ook eens een outfitpost over maken. Een foto van mijn dochter en ik in dezelfde tenues.






adorable kid! what a beauty!


Voor de kids koop ik meestal bij CKS en ZARA KIDS en JBC. Ook Supertrash vind ik supertof voor meisjes. En al helemaal gek op maison scotch zowel voor de jongens als meisjes. Niet zo goedkoop, maar super kwaliteit en heel hip! Ik ga toch eens met mijn kids online kijken en eens iets bestellen. Maar nu voorlopig niet, want hun kast is voorlopig genoeg gespijsd :-)

Waar shop jij voor de kids,

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: