donderdag 21 november 2013

Inspiration material for men #mannenmode #broeken

Toch wel leuk als een man je vraagt wat de mode is, en wat ik graag zie voor een man. Ik ga daar nog eens mijn werk van maken! De vorige keer was het misschien niet zo heel erg draagbaar voor iedereen. Ik vind wel dat een man eens 'out of the box' mag denken. Je mag mij daar mee verrassen, ik vind dat leuk. Surprise me!

Laat het ons zo stellen: mannen kopen minder vaak kledij (de doorsneeman hé :-)
Ze gaan paar keer per jaar shoppen, omdat het moet. Vrouwen shoppen meestal elke maand wel iets (of ben ik alleen? ;-) Omdat ze het willen
Nee, serieus, mannen kopen toch minder vaak? Dan vind ik wel dat ze eens iets duurder mogen gaan. 


1. Een mooie jeans is altijd mooi! Ik zeg wel dat het een mooie jeans moet zijn hé. Je kan ook een totaal verkeerd model dragen. Dus opletten daarmee. Bij G-star zit je altijd goed!
De broeken van Scotch and Soda zijn ook erg mooi, hip en kwalitatief! Misschien wel iets duurder, maar toch betaalbaar voor een goeie broek.

deze is al wat specialer, maar voor de man die durft... 
GO! #stoer #grrrrauw 

2. een gekleurde broek! Doen! Bij mij scoor je met een afgewassen kleur: bordeaux, groen, vuilblauw,... Weet je niet waar gezocht? Dan vind je er ongetwijfeld een bij volgende merken:
Scotch and Soda, G-Star, Tom Tailor, Ted Baker, Carhartt,... Kijk maar eens op Zalando, daar vind je zeker een fashionable broek! Voor een prijs van 50 tot 100 euro vind je daar zeker iets. Af en toe wel eens een batje ook... Daar kun je toch niet voor sukkelen hé. Gewoon doen! Stap maar eens af van de vertrouwde jeans van elke dag.
 Scotch and Soda 
scotch and soda

Dit vond ik op Zalando.be


bordeaux broek * Jack and Jones * 49,95 euro


Petroleumblauw * Carhartt * 89,95 euro


 G-Star

G-star


Tom Tailor 


3. voor de klassiekere man, maar ook met een tikkeltje sportiviteit vind ik Mc Gregor een supermerk. Ook niet het goedkoopste, maar ook opnieuw heel kwalitatief!






Mijn postje is pas geslaagd als ik toch maar 1 man (minimum!) kon overtuigen voor een gekleurde chino-broek. Stuur gerust je aankoopverslag door, vind ik leuk om te horen. 

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: