maandag 4 november 2013

Random pics #october #part 2

In oktober was er ook de vakantie. Mijn zoontje kreeg de klaspop Rikki mee... amai, wat was dat een feest! Hij keek er zo naar uit en Rikki mocht mee op uitstap. overal naartoe. Zo schattig dat een kind kan zijn, zo zorgzaam en zo lief. Echt hartverwarmend om te zien eigenlijk. Maar er was meer dan dat uiteraard... kijk maar mee!

 kids art #the little one made some Keith Haring

 are you ready? #to be scared #halloween #vampire

visje

 witloof in hesprolletjes #njammie #winterse kost 
#laat het buiten maar waaien

 leesvoer voor binnenkort! #santa montefiore #pocket #mini

 ontbijtje in de hema :-) #lekker en snel #klaar voor een dagje shoppen 
met mijn lieve vriendin Charlotte
 Thanks sweetie voor de leuke dag! Vond het super! 

my pretty friend #lunch #cava #aperitief #cola light voor de grote dorst ;-)


  lunch #slaatje warme kip met mozzarella


 ready for a radio modern - night #red lips #retro #kortrijk

  GT #gin tonic #rozemarijn #la provence in de mond :-)

wat deed jij zoal in de vakantie?

with style

xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Vakantie??? Wie wat waar?? Ik had helemaal geen vakantie.. the kid had wel herfst vakantie maar mama moest gewoon werken ;-) Wat een gezellige foto's! Leuk zo'n kleine vampier. Keith Haring?? Dat is een kleine kunstenaar in de dop, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had inderdaad ook helemaal geen herfstvakantie, juist de vrijdag was ik thuis, en de woensdag een halve dag kunnen nemen! Maar zo'n leuke foto's!
    En je ziet er goed uit met rode lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was super leuk dagje!!! Tnx too!!!
    En ben dol op je Sneeuwitje look!!! Prachtig met kraagje, zwart-wit en red lips xxx Lotje

    BeantwoordenVerwijderen