woensdag 24 april 2013

Wishlist #moederdag #verjaardag #zomaar

Moederdag, verjaardag, voor mij alles kort bijeen en genieten dat ik doe van die dagen! Dan word ik graag lekker verwend. Niet dat ik de lat hoog leg (alé, dat denk ik toch niet ;-), maar het zijn wel dagen die voor mij heel belangrijk zijn en die ik graag met mijn gezin en vrienden of familie doorbreng.

Ze hoeven me geen cadeautjes te geven, nee, écht niet! Ik geef des te liever, maar bon, ik laat toch een wishlist na... Ik koop het toch, ik verwen zo af en toe mezelf omdat ik dat verdien. :-p


Isabel Marant * sneakers * wit

see by chloë * parfum

i love Miranda Kerr *fashionicon! * mango 
*gescheurde jeans *ja, ik wil betalen voor een kapotte broek :)


lauren conrad - beide boeken *musthaves























bubblebeebag #sillis

Ik wil ook nog een leuke zomerjas, maar ik vind mijn goesting niet... Suggesties zijn welkom!
Ik zoek ook gouden sandaaltjes, goedkope liefst dus ook hier alle suggesties welkom!

Dat is het zowat. Schoon braaf lijstje, right? en jij, wat staat op jouw verlanglijstje?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist ! Ik ben nog geen moedertje maar het Lief mag altijd een cadeautje geven :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die isabel marant sneakers zijn echt prachtig! Ik moet zeggen dat ik in het style boek van Lauren nogal teleurgesteld was, vond het niet zo goed als ik dacht dat het zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh is 't echt? :( Ik wil ze toch, bij de collectie fashion en beauty-books. ik wil een leuke verzameling, en vind dat deze erbij horen...

      Verwijderen