zondag 28 april 2013

Random Pics #april #part2

Met de deur in huis:


ik wil die broek! #some armcandy on a sunny day 

  my banner #voor beurzen en events #publicity!

 my cool dude on his motorbike :) #he got the "flosh"

 Denny Rose #available at Corso Venezia #Brugge

 love is in the air
mr. natural #chiq #looking good #We Fashion #for men


home suit #pyjama #Prison Break or marine? :)


Wat heb jij gedaan in april?

with style

xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's ! En die gescheurde jeans is inderdaad erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!!
    Je little guy is zo cool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die broek van Mango heeft mijn zus! Ik denk dat ik hem zelf ook wil halen, hij is echt gaaf. :)

    BeantwoordenVerwijderen