dinsdag 9 april 2013

Another Event #Ladies Pop Up Event #Vichte

Ja, het zijn drukke tijden. Als iemand zelfstandig is, moet je ook je werk maken van wat publiciteit. De beste is volgens mij nog steeds persoonlijk contact, mond-op-mond-reclame. Daarom doe ik mee aan events zoals donderdag. Ik sta er als standhouder met The Style Avenue: make-up, hair and style.

Ik ben visagiste van opleiding, ik doe ook basic hairdo's en ik geef stijladvies en ben personal shopper.
Een hele hap, all about beauty and fashion. Een goeie combinatie om er als de beste uit te zien, right?
Dat wil toch iedereen!?

Severine (van Si Joli) nodigde mij uit op haar Ladies Pop-up Event in Vichte. Salons Rembrandt wordt omgetoverd tot een heus event met verschillende standhouders. (hier lijst wie deelneemt)


Kom je ook? Neem gerust je buddy mee, want er zijn ook lekkere wijntjes te proeven :)


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Lijkt me té gek! Jullie hebben zulke leuke events op beautygebied in België daar kunnen ze hier een voorbeeld aan nemen ;-) Heel veel succes & plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen