donderdag 11 april 2013

Event 3 #17 april #wednesday #Breskens

Ik liet een tijdje via Twitter weten dat ik internationaal ging... was natuurlijk wel een lolletje. Maar bon, Breskens is Nederland, en dat is internationaal hé :)

Ik vind het gewoon leuk om te teasen en ik ben blij dat ik uitgenodigd ben om mee te doen aan dit event. De mensen die komen worden weer verwend: make-up advies en een gratis make-up en wie weet maak je kans op een gratis make-up! Verder staat Crème Fraiche er ook, de kledingzaak uit Knokke waar ik al eens een blogje over schreef. (kun je hier lezen) De samenwerking gebeurt met Benetton en Jo-Lynn staat er om stijladvies te geven. Het vindt plaats in the beachhouse in Breskens.
De locatie heet Beachhouse 25, leuke plek om een event te geven met de zomer voor de deur! En hopelijk is de temperatuur er ook naar... het mag beginnen komen!


Graag tot dan!



with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten