dinsdag 16 april 2013

Beauty News #Dior

De nieuwe zomercollectie van Dior heet Bird of Paradise... oh bij de naam alleen al verlang ik naar zon, zee, strand,... een cocktailke erbij, my skin bronzé, het zand onder mijn voeten, pootje baden om wat te verfrissen,... oh ik verdwijn al helemaal in gedachten naar zomerse sferen en temparturen!
Jij ook?
Ik heb niet zo voor vogels (beetje schrik van die geweldige vleugels), maar deze vogel weet me wel te bekoren. Kijk maar eens mee!


stap 1: BB cream Nude Tan: 
goeie voorbereiding voor de zongebruide huid


stap 2: bronzing powder en blush in 1 doosje: 2 varanten. 
De een is roziger van blush en de bronzer is helderder van kleur. 
Het rechtste doosje heeft een meer gedempte, 
iets bruinere bronzer met een koraal-perzikgetinte blush. 
Aanrader! 2 in 1 is altijd leuk!

meestal niet zo overtuigd van hun oogschaduw, 
maar wil ik toch zelf ontdekken ;)
Stap 3: let shine those eyes! Zeegroen, waterblauw, appelblauwzeegroen: 
gedurfde look! Do try it at home!

Stap 4: colour those lips! 
Nieuw is de Jelly Lip Pen: glossy lippotlood met leuke frisse kleurtjes!
Nude, roze, oranje en zachtrood

De kleuren volgens mij deze zomer!
Muntgroen, zeeblauw en er is ook nog een felroze nagellak.
Ik vind dat een zalige mooie combinatie: groen en roze: big love!


 On my wishlist: de groene nagellak en de bronzer-blush perzik-kleur.


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: