zaterdag 30 juni 2012

Random pics juni #part2

Juni.... is ook alweer voorbij. De laatste dag van de maand. Maandag nog een dag werken en dan verlooooof! Ik vind het leuk om foto's mee te geven met jullie. Het "leest" vlot en ik geef leuke dingen met je mee. Het moeten niet altijd ellenlange posts zijn. Dus hier en daar een fotootje trekken en ik ben weer content voor even. En geef toe, wie vindt het niet leuk om mee te piepen?
daarom weer een reeksje picswatching

Retrokapsel - retrokostuum - retromake up en let's the party in theme '50 begin! #radiomodern!!!!
uitgebreide blog hierover volgt nog!

een kaasplank met enkele vrienden (mmm, was njammie!)
mijn cola light flesjes van JP Gaulthier! YAY! Tx for bringing me some!
cupcakes maken (hier zijn ze nog niet versierd) en de kids vonden het beslag ook erg lekker ;-)


ik won een winactie op de blog van Maaike. Shame on me, ik moet er nog een review overschrijven!
Maar dat komt! Bij deze al een link naar Maaike's blog ;-) (you can read this here)


retrolook: rode lippen, en polkadots-haarband met dank aan Liselotte! 
Zij maakte het voor mijn verjaardag. De haarband heeft 2 zijden. I fell already in love..
(met de haarband, maar ook met mijn lief klein prinsje)

a joke in between! #hilarischtoch?

my new t-shirt - reminds me at Chanel 

het is eerder omgekeerd bij ons - ik zal het zo moeilijk hebben op reis!
AFKICKEN! En mijn blog dan??? HELP!

Juni is alweer bijna voorbij! 

Wat vinden jullie van dit fotoboekje? 

with style
x
Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten