woensdag 20 juni 2012

Purity #puur reinigen!

Na een review over een van mijn laatst gekochte beautygoodies (lees hier het overzicht en lees hier over de foundation van clinique) zal ik het nu hebben over een product dat mijn aandacht trok bij het lezen van andere beautyblogs. Vooral beautyloves en Petra van sprinklesonacupcake trokken me over de streep om het flesje van PURITY One-step facial cleanser van Philosophy ook te halen.

Dus ook weer zo gezegd, zo gedaan... Philosophy is een merk van schoonheidssproducten waarvan Purity mijn eerste (maar zeker ook niet mijn laatste) aankoop is. En amai, ik moet de dames gelijk geven. Wat een toppertje is dat zeg! Ik krijg zelfs complimenten van andere mensen dat mijn huid er goed en puur uitziet. Puur, purity... snappie!? Het werkt dus effectief bij mij! So me happy!
Want mijn velletje wordt goed verzorgd, dat vind ik belangrijk.


Jah, wat doet dat product nu eigenlijk?
Het is een reinigingsmelk in 1 stap!
#1 Je reinigt je gezicht tot diep in de poriën (make up én vuile deeltjes op je huid, want besef je wel wat er op je huid komt van buiten te komen?) én
#2 je hydradeert je huid ondertussen ook. Purity made simple, het zegt het genoeg. het is simpel, snel en effectief!

En hoe gebruik je het? 
Heel simpel: aanbrengen om droge of vochtige huid (ik doe het liefst droog), inwrijven en afspoelen maar. Ik ga er nog eens met een tonic over, gewoon uit gewoonte omdat ik het fris aanvoelen vind.

Ik moest wel even wennen aan het apotheekgeurtje, maar ik neem dat er nu graag bij. Ik begin het graag te ruiken zelfs. It's my new holy grail!! Ik kan het geloven dat het een award gewonnen heeft! #terecht!
Bovendien vind ik het leuke flacons: heel simpel (eenvoud siert), duidelijk, beetje 'woordenboekachtig' door de uitleg op het flesje zelf. Ik vind het tof en ik wil nog meer! (tja, ik ben een vrouwtje-nooit-genoeg ;-)

Heb jij er al over gehoord? Wil jij het aanschaffen of heb jij je eigen holy grail-cleanser?

with style
x



Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

12 opmerkingen:

  1. Oh leuk dat je hem ook hebt gekocht!! De mijne is bijna op, boehoe :( maar ik ben er ook heel tevreden mee, dus zal een rebuy worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als mijn huidige cleanser op is, koop ik deze ook es, ben er al lang benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt fijn. Ik geef zelf de voorkeur aan micellaire lotions.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook helemaal verkocht ;o) had een testertje die is nu bijna op en ga zeker de full size halen . Super product

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon in parfumerie te kopen? Gebruik nu iets van Clinique maar het maakt me wel nieuwsgierig... Nele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jep, in Ici paris XL heb ik het gekocht. Ongeveer een kleine 10 euro voor klein flesje. En 19.90 euro dacht ik voor een grotere fles. Maar ik kocht een kleintje om eens te testen

      Verwijderen
  6. Ben ook heel nieuwsgierig nu... Ga in zeker ook eens testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thx voor de goeie tip! Had er nog niet van gehoord. Waar kan je het verkrijgen?
    Ik gebruik de "3 step-system" van Clinique. http://www.clinique.be/cms/product/franchise/3step_system_detail.tmpl?tabid=tab_id_1
    Ook een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik kocht het in ICI Paris Xl, denk iets rond de 9 à 10 euro voor het kleine flesje. En 19.90 euro voor een grotere versie.

      Verwijderen
  8. Philosophy is zo'n fijn merk, ik heb het al in de Ici Paris XL gespot! Deze moet ik echt hebben, wel een beetje prijzig. Maar volgens mij is hij het echt waard :)

    BeantwoordenVerwijderen