zondag 1 maart 2015

Boost your Positivity #week4

Last but nog least... we zitten al aan week 4 en ik kon in die 4 weken best wel wat positivisme gebruiken. Mezelf wat oppeppen, het kan nooit kwaad. Bij het kiezen van de juiste foto's ging vaak weinig tijd aan vast. Ik vond het niet moeilijk, behalve deze week vond ik de uitdaging wat straffer.
Ik merkte wel dat mijn gezin heel vaak terug kwam.. bij het mij gelukkig maken, mijn geliefden,... Ik kon moeilijk telkens mijn gezin tonen, dus koos dan vaak voor iets anders wat ik zeker ook belangrijk vind. Naast mijn gezin is er ook nog een ander leventje uiteraard, manusje-van-alles dat ik ben.

Wat werd er de laatste week van mij verwacht? dit.





1. Cadeautje voor mij!

Ik geef vaak een cadeautje aan mezelf. Leuk toch? Waarom niet? Als ik iets graag zie, het is betaalbaar, en ik kan het wel gebruiken? Dan verwen ik toch gewoon mezelf. Dat kan iets zijn om te eten, maar ook parfum, of iets van juwelen. Laatst zag ik dit op facebook verschijnen, en vond het wel iets hebben. De initialen van mezelf en mijn gezin. Rond mijn nek of rond mijn arm.
Ook het zilveren kettinkje van Carrie (maar dan liefst niet Carrie) vind ik ook een musthave.


nu nog de juiste letters :-)


2. Absolute must-see / must-do
Deze vond ik écht moeilijk. Ik heb als kind een heel toffe reis mee gemaakt in USA. Dat is zeker een must see! Maar ik wou iets anders doen dan een reisfoto. Daarom es gescrold en ik kwam bij een leuke foto van TML. Dat sprak me niet aan, maar ondertussen ben ik al 2 keer geweest en wil elk jaar terug. Dit jaar helaas geen ticket... Indien je ooit es op dat terrein komt, geniet van love and peace die je daar voelt! I love it!
Een must-do: ik moet dat niet onder stoelen of banken steken. Menig vrouwvolk zal mijn idee beamen/ TROUWEN! Elke jonge vrouw wil dat. Een mooi (wit) kleed, een ring en de verbintenis die je maakt om voor elkaar te kiezen. (los van kinderen ;-)



3. Unexpected things are ace

Ah nee, ik hou niet zo van verrassingen... Ik heb liever controle over de dingen. En toch...
Thuiskomen in een warm huis met kaarsjes die al branden, een onverwacht bloemetje zonder reden, een ontbijtje aan huis, me ontvoeren naar een lekker restaurant... eigenlijk wil ik dat allemaal wel leuk vinden (en dat vind ik ook). Nu nog leren toelaten zeker? ;-)
En ja over dat verwachten... daar kan ik ook wel nog een heel artikel schrijven.




4. The Perfect holiday memory #tbt

Barcelona vorige zomer! Dat was een toppertje! Eerst met de make-upvriendinnen rondhossen, shoppen, eten, toertje met de Vespa. Wauw! Dat was fun!
En erna kwam mijn gezin af, onverwachts (mja, misschien zijn 'unexpected things really ace for sure) en kreeg ik er nog een dosis bovenop!
I love it even more! Thank you for that!

Italië, ook ons favoriete land eigenlijk: Amalfi en Sorrent, onze eerste reis, ook enkele keren Toscane, Umbrië,... nu nog zeker Venetië, Verona, ...

Als 13-jarige ging ik op 5-weekse trip met mijn tante, oom en nichtjes in USA. Ik zag 5 staten, een fantastische reis!!! Deze wil ik zeker met de kinderen es opnieuw doen als ze wat ouder zijn.


Maar dit was ook zeker een voltreffer. De eerste keer dat ik de kinderen zo lang los liet, me niet schuldig voelde en erg ontzettend genoten heb van een prachtige reis, met lieve en warme mensen en een super huwelijksfeest heb gevierd met veel lekker eten, mooie trips, het decadente zwembad, de boattrip (dat vergeet ik NOOIT meer!) , ... Heel dankbaar voor deze ervaring!


5. Happy Me!
Met het hoofd in het zonnetje. Veel dingen maken mij blij. Hoewel nu ik in een struggle for life zit en een watertje moet doorzwemmen, ben ik ook wel gelukkig. Heel dankbaar en trots op wat ik heb.
Ik hou van gezond eten, de zon, vrienden en familie, een lief woordje, een feestje, veel werken, een proper huis, veiligheid, een cadeautje, vogeltjes die fluiten, bloemetjes die bloeien, dieren,.... Ik mis ook een en ander in mijn leven en dat moet ik een plaats geven. Blij zijn met wat ik heb. Keuzes maken. En dat maakt je soms blij, soms ongelukkig. Maar ik kom er wel.



Deze challenge was dus voor mij eigenlijk wel iets dat op het perfecte moment kwam. Mijn eigen positivisme boosten ... dat was wel es nodig. Ik ben er nog steeds niet, maar ik ben op de goeie weg , met de liefde en hulp rond me lukt dat wonderwel en hopelijk snel.




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten