zondag 28 september 2014

Shoplog #sneakerlove #dolfie

Deze zijn de laatste! Bij deze beloof ik dit hier plechtig. Vraag me niet waar het vandaan komt. Waarschijnlijk omdat het mode is, en omdat ik het makkelijk vind én omdat ik het ook mooi vind. Ik ga niet zomaar de trends volgen omdat ze trends zijn, maar deze vind ik wel echt leuk!

Sneakerlove! Ondertussen heb ik al witte Superga's, blauwe jeans Keds, zalmroze Palladiums (de wintercollectie is ook écht top! en volgend jaar willen jullie ze allemaal), grijze hoge All Stars, zwarte wedges (twee jaar geleden, maar ze zitten nog steeds een beetje in het modebeeld dus ik doe ze nog niet weg). Ik heb dan ook nog sneakers met een slangevelletje met muntgroen, cognackleurige van River Woods. Die laatste twee zijn al enkele jaren oud, maar doe ze nog niet weg. Beetje geleerd om meer te sparen, want het keert dan terug en ik wil ze dan opnieuw... Oh ja, ik mag mijn favoriete niet vergeten: mijn sloefkes van Nike, zwart witte die werkelijk op alles passen. Tijdens het shoppen in Antwerpen toch heel vaak aan vrouwelijk schoon hun voetjes gezien. Allemaal geen dure, ook niet die van Nike, want die kocht in Roermond in een Outlet. Voila, nu weten jullie het allemaal :-)

Maar dan... sociale media heeft ook zijn nadelen... ik zag op een facebookpagina van Level One, een van de hipste schoenenwinkels uit Brugge, (zeker als het over sportieve schoenen gaat!) een paar sneakers waar ik op slag verliefd was. Het merk kende ik nog niet... Dolfie. Hmm, es opzoeken.
Ontwerpers uit Barcelona? Serieus? Dat kan niet mis zijn. Kwalitatief en dat tikkeltje anders. I like!
Een foto op mijn iPhone gezet.

Drie weken later. Shoppen in Antwerpen, geen coole sneakers gezien buiten Nikes. Dag nadien naar Brugge gesjeesd uit schrik dat mijn dolfjes weg zouden zijn. Tadaa! Niet alle Bruggelingen zijn klaar voor "specialere" schoenen, ik wel. Dus mijn maat was er nog. Yay! Passen. Fits well. Thank you!

 de doos
 met daarin de zak met daarin de schoenen :-)

 met extra veters in een ander kleur









Hier twee outfits waarmee ik ze al gedragen heb. 




with style

xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!


1 opmerking: