woensdag 10 september 2014

New Fragrance

Voor mijn verjaardag in juni kreeg ik een bon van mijn vriendinnetjes cadeau. Aangezien ik nog maar voor mijn moederdag La Vie est belle had gekregen, kon de bon nog even op zich laten wachten. Na de zomer kreeg ik toch zin om die bon te gaan ruilen voor een nieuwe geur. Ik wou heel graag Rise van Beyoncé, maar die is niet te koop in Ici Paris XL.

De verkoopster liet me enkele geuren testen en uiteindelijk werd het deze. Si intense van Giorgio Armani, een eau de parfum. Een zwaarder tintje ideaal voor een avondje uit in de winter.

Het donkere zwarte flesje doet me al denken en de winter. Nee, verlangen heb ik niet gezegd ;-)





Ken je deze geur?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten