woensdag 16 juli 2014

Winactie! You vs Des moustiques!

Onlangs schreef ik al een postje over deze producten die ik mocht testen. Op dat moment waren er nog niet veel muggen. Ondertussen konden we meer gebruik maken van deze set. De spray om je te beschermen ruikt ook niet zoals andere sprays. Het eerste moment is het wel wat 'straf', maar het is dan ook de bedoeling om de muggen af te schrikken. Ik viel direct in slaap, wist dat er een mug in mijn kamer zat en ben niet geprikt geweest. Idem voor mijn wederhelft.

Onlangs hadden we wat buiten gezeten en ik was niet beschermd dus gevolg: insectenbeet!
Ik deed het product met de roller op de plaats van mijn beet. De jeuk gaat weg, en de beet geneest. Ik ben echt heel tevreden over dit set.






En! Ik mag er eentje cadeau weggeven! Wie mij het leukste, grappigste verhaal mailt over een insectenbeet, liefst waargebeurd uiteraard, die wint! De actie duurt nog tot en met maandag 21 juli.
Mail je verhaal naar contact@thestyleavenue.be
Ik ben al benieuwd naar sappige bijtverhalen!



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten