maandag 28 juli 2014

Random Pics #july #part1

De vakantie is begonnen. We hebben al veel gedaan. Regen houdt ons niet tegen, we vinden er wel wat op. Kijk je mee wat we tot nu zoal deden? Hou je klaar voor een overvloed van foto's :-)

 De tweede week van juli was mijn dochter op kamp, dus tijd zat voor ons twee. My boy and me.

een doos klaar voor de little kittens... ze mogen komen!


Beetje te warm ingeduffeld, maar het regende nogal fel... ik kon een en ander uitdoen tijdens het lopen, dus het ging wel. Trots op mijn eerste 13 km.



Natasha, Lippylash, is 5 juli getrouwd en ondertussen reeds verhuisd naar Amerika. Ze geniet nu van haar honeymoon . Ik vond dit zo'n leuke foto!

Mijn dochter en nichtje Lena terug van boerderijkamp. 
Ik denk dat het leuk was als je de lach op hun gezichtjes ziet :-)

luieren in de hangmat terwijl de kids met water spelen. I like! 


 met een klasgenootje samen aan het strand - this must be love ;-)

 Samen eentje gaan drinken met Michèle, een klasgenootje uit het middelbaar. Een deugddoende babbel is altijd fun!
Klaar voor peace, love and happiness! The madness can begin! #TML



In the Magic Mirror op Tomorrowland : spelen met de spiegels :-) 
Met zo'n zotte doos als Cin lukt dat :-)

i was wearing a Vero Moda dress, bra from New Look en leopard-belt.

santé op de congé payé! :-p 

 en moeder... mocht er ook aan beginnen... looms maken! 

 Voor moederdag had ik een driedaagse verwennerij cadeau gekregen van mijn gezinnetje. In het Boshotel in Vlodrop in Nederland hebben we genoten tot het laatste moment. Zwembad, sauna, jaccuzi, relax, massage, lekker eten, wat wandelen en de eerste dag naar Outlet Roermond. Dat vonden de kids minder leuk, maar wij wel ;-)

 family-selfie in de jacuzzi


 rug-schouder en rugmassage. NOOOOOOG van dat :-)

 lunch aan een kasteel en speeltuin: het kind in ons kwam ook even boven :-)

 looms: dé hype

 een glas bubbels, de zon en mijn boek. De kids dolle pret in het water en ik had even rust


 diner 's avonds: driegangen-menu dus even een beetje opkleden.
Ik draag mijn maxi-rok van Zara met highsandals van H&M
een top van zara en een blazer van Close-Up. Hoeft dus echt niet duur te zijn
om stijlvol te gaan eten. 

 een vissalade op het kasteel 's middags. Driegangendiner: rundscarpaccio (mmm my favo dish!), varkenshaasje met seizoensgroentjes en een ijsje met vanille, chocolade en walnotenijs. Too much! Ugh!


een spelletje Rummikub is ook altijd leuk. Wachten duurt soms lang en zo gaat de tijd vlugger.


Slapende kindjes op de terugweg op de achterbank = goeie leuke reis! 


Eens thuis gekomen tijd voor wat verdere skincare en alles weer netjes mooi maken. Je huid verzorgen met een peelingmask van Auriga #flavoC #test test en goedgekeurd. er volgt nog een uitgebreid verslag! Zalig masker, dat kan ik je al verklappen. Eens het opgedroogd is, kun je het gewoon afpellen als een extra velletje en hoe mijn huid dan voelde?!!!! Super zacht! Net een vers babyvelletje! :-)

Nieuwe kleur op de nagels en de teentjes mogen dezelfde kleur hebben. Als we het doen, dan doen we het goed!

wat heb jij al gedaan in je verlof?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Mijn verlof moet nog beginnen :D Nog drie volle werkdagen en het is van dat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke foto's, je geniet echt van de vakantie en zo moet het ook zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen