dinsdag 29 juli 2014

Inspiration #palladium

Enkele blogposts terug had ik het over wederkerende trends met nostalgische trekjes. Denk maar aan boots zoals Dr. Martens, maar dus ook Palladium kwam aan bod. Ik was zelf eerst niet helemaal overtuigd, ik ging daar niet aan mee doen. Maar ja, een vrouw is geen vrouw als ze niet van gedacht kan veranderen... Na enkele leuke foto's te volgen op Instagram van Palladium, vond ik het eigenlijk wel wat hebben. Het zal misschien niet doorbreken zoals in de jaren '90, maar ik heb mezelf toch kunnen overhalen om er te kopen. Tijdens het shoppen voor mijn BF zag ik er staan, hét kleur dat ik wou en voor een slordige 70 euro heb je al stevige sporty comfy shoes die best met veel te combineren zijn. So me happy!


Ripped Jeans Grijs * Nude/rose top Zara * Lange grijze gilet H&M * Palladium : 
nuderoze gecombineerd met grijs


Nude broek  met Palladiums: verlenging benen :-) Ton sur ton werkt altijd. 
Met een basketshirt erop met aardetinten. Andere combinatie: heel andere outfit. 


Het weer was wat herfstig de tweede week van juli dus kon ik de Palladiums perfect combineren met kakigroen. (btw! een van dé kleuren komende herfst/winter!!) Broek: zara * Trui: Euforie

Enkele foto's van Instagram Palladium. 


 for men : i like a lot! 


Onder een kleedje past het ook heel mooi, en je ziet ze bestaan ook in lage modellen als je niet houdt van hoge sneakers.



Ben jij ook al overtuigd of is het jouw ding niet?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten