maandag 3 februari 2014

Shoplog : soldekes

Eigenlijk hou ik niet zo van de solden. Als ik ga shoppen, wil ik het snel zien. Mijn oog moet erop vallen, ik kan echt niet lang zoeken naar iets. Meestal ga ik ook niet echt gericht shoppen. Een vrouw kan altijd wel iets nieuws gebruiken... Toch? Ondertussen zijn ze voorbij. Even op een rijtje wat ik het gescoord.


En heb je dat ook? Als je dan gericht zoekt, vind je niet wat je nodig hebt... De kriebels krijg ik daarvan. Dus zoek ik niet gericht hé. HOewel ik nu toch een bepaalde look voor ogen had, maar wist wel dat ik het ging vinden. So I did... Hooray! Vreugdedansje voor dat gelukje.

Veel kocht ik niet, maar heb wel goeie 'batjes' gedaan.... Kijk je es mee?

- 3 broeken uit de Zara voor 38 euro (geen wollen truien dus ja, ik ben een dierenvriend en nee, ik ga er niet over discussiëren en ja ik ga nog naar de zara... )

Dit is een van de broeken. De andere is donkergrijs en meer baggy. De derde is zwart met aan de zijkant een streepje in leer.

- een slaapkleedje en warme pyjama in Woman Secret. Ik kocht er nog een paar pantoffels bij. 6 februari moet ik onder het mes voor mijn amandelen... S.O.S. ! Dus netjes in het ziekenhuis overnachten is een must :-) Ik kreeg van mijn metekindje ook al een mooie pyjama dus nu heb ik er 3 dus kan wel even weg hé nu. Ik kreeg van Marie-Lou ook nog een bon dus daarmee is mijn nachtkledij weer up to date! Hooray for that!

- Daarnaast werd ik nog magnetisch aangetrokken in de Sasha. En ja hoor, een zwart sleehakje met aztec-print op de achterzijde is mine! En dat voor een slordige 20 euro. WOEHOEW!
En ze zitten nog goed ook. Da's dan zeker een must (gniffelt).



_ Zaterdag reed ik nog eens vlug over en weer naar Close Up in Maldegem. De top die ik wou strikken, lag er niet... Dan toch es piepen naar de andere nieuwe collectie en paste het een en ander maar voelde me niets echt vernieuwend. Dan maar eens in het rek van de solden kijken. Vind ik daar nu niet nog een losse printed pants en een lichtgrijze lange gilet om los te dragen. Ze passen mooi samen. Ik ga die morgen dragen en probeer een selfie te maken van de ootd.

Wat heb jij geshopt?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten