dinsdag 18 februari 2014

kidsfashion #inspiration #part 3

Vorige week schreef ik al een postje voor meisjes en toen toonde ik enkel Supertrash. Jah, ik vond gewoon alles mooi! Bij de jongens-part Paul Smith, American Outfitters en Bellerose. Die hebben ook een collectie voor meisjes.

1. Paul Smith for girls

 die kleur! die type rokjes zijn zo girly! 

een korte zomerse jumpsuit en toch een beetje gekleed ook
chique naar het strand(feestje)

2. American Outfitters for girls

 grootste maatje graag  #for me :-)







GORGEOUS BRAND, isn't it? SO, i think...

3. BELLEROSE








wat vind jij leuk voor jouw dochter/zusje/nichtje...?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Ha, die print op een van die AO t-shirts, the adventure begins, met t anker, die stond op de etiketjes op de enveloppen van onze kleine man zijn geboortekaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen