dinsdag 4 februari 2014

Rituals in de test

Normaalgezien heb ik het niet zo voor olie-achtige dingen. En toch! Hoe meer ik lees over oliën op andere blogs, hoe meer ik overtuigd raak. Onlangs smeerde ik mezelf dan maar eens een massage-olie aan. Omdat ik, duracelkonijn en zenuwpees, dan weer teveel hooi op mijn vork nam. Of omdat ik, piekeraar van dienst, dan ook weer eens bezig was met vanalles in mijn koppie... tja, dan raakt die nek weer vast. Trapeziumsyndroom :/ Moet ik er een tekening bij maken?

Vriendjelief mag mij dan masseren, nekje los maken en ik kan weer de wereld aan! Is een kinebeurt gespaard. En ik ruik lekker, want... oh heaven! Wat ruikt deze olie van Rituals hemels goed?!
Ik ben fan!

Each morning we are born again. What we do today is what matters most.” Buddha

Zoals je misschien wel weet, heb ik gelnagels, want anders eet duracelkonijn, zenuwpees en piekeraar van dienst ook haar vingers op. Mijn nagelstyliste wist haar klantjes lekker te verwennen met nieuwjaar. Is ze geen schatje? Ik kreeg gewoon als trouwe klant een geschenk! Scoren! Ik kreeg deze Rituals Douche-olie van de reeks The Story of Laughing Buddha. Deze werd dan ook met veel goesting zorgvuldig getest én goedgekeurd.


Waar ik schrik voor had, was dus echt nergens voor nodig. Ik dacht dat ik vettig en glibberig ging zijn, maar nee! De olie wordt licht schuimig als je het mengt met water onder de douche. De olie dringt goed in, ruikt ook al weer Rituals-alike naar de hemel en het is zacht voor mijn huid. Weer een tevreden mens. Geef me olie en ik ben content :-)
Dat had ik vorig jaar niet gezegd.


Waar houd jij van? Gebruik je ook oliën voor je haar en wat raadt je dan aan?


with style
xoxo



Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!


1 opmerking:

  1. Deze is zalig! Ik gebruik 'm zelf ook en was ook bang dat het vet en ongezellig ging aanvoelen. Gelukkig is dit inderdaad niet zo en ik kan niet wachten tot ze binnenkort met een nieuwe geur uitkomen!

    xoxo Anine
    redlipsandbeautybits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen