maandag 16 september 2013

Inspirationmaterial #things i like

Het is toch leuk om op internet rond te neuzen naar alles wat je leuk vindt. Bij mij is dat mode en make-up. Alé zeg, wat vertel je me nu? ;-)
Bij deze wat inspiratiemateriaal, things i like... op een rijtje

 the green / the hat / the top : i like it all  #Indi & Cold

 what a make-up! and a lovely dress  #indi & cold

 ik vind de hele outfit dé max! maar die laarsjes! ooooh!

 Indi & cold

 gorgeous bag #Josh V #for sale at Corso Venezia in Bruges

should i buy this? I need a new winterjacket... hmm cannot choose! #yay or nay?

totally in love with...

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Ik krijg hier ook de kriebels van om mijn herfst garderobe eens aan te vullen. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto van Modejunkie is bangelijk hé!! Grappig, jouw blog(posts) is echt compleet mijn ding qua stijl!

    BeantwoordenVerwijderen