donderdag 5 september 2013

I am coming back

Hush en rush #haast je spoed je #opzij opzij opzij #ik heb een ongelooflijke haast!




Jeetje, wat een week was me dit weer! Vorige week ook al eigelijk, dubbele shiften, werkdagen van meer dan 14u. BUT i love my job! Ik mag niet klagen, i know. En ik heb goed genetwerkt #most important! Dus duimen omhoog! Hup hup!



Deze week weer de start van school, kids weer in hun routine. Ikzelf had ook een drukke werkweek. En dit weekend heb ik eens bewust NIETS geboekt! Zaterdag ga ik zo genieten van een avondje met vriendinnen in de spa, wellness, je weet wel... in bikini liggen weken in een bubbelbad met bubbels (alé, het glaasje bubbels bedoel ik hé), de sauna, de hamam,... RELAX! Take it easy!
Tetteren, kletsen en babbelen, de vrouwen ondereen... Een zaligheid, een verademing,...

Met andere woorden: ik kijk er ontzettend naar uit! 

Dus nu mijn bedje in, morgen vroeg dag! Zonnetje schijnt, mijn mooie bruidje mooi maken, de mama en de vriendinnetjes ook,... Oh, i love it! Dan nog naar Brussel voor een workshop retro-make-up en dan mag het weekend beginnen!



Wat zijn jouw plannen?
en dit weekend zet ik enkele postjes in concept, zodat je me niet nog eens een volle week moet missen!



with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!





2 opmerkingen: