dinsdag 6 november 2012

Zondagse spelen

Wat doe je op zondag als het druilerig regent? Naar het bos? Nee... Naar buiten? Nee...
Beetje tv-gaperij doen? Nee... (dat deden we de laatste dagen al bijna hele tijd tijdens ons verlof) Euh?.... uit eten? Ja, want we hebben geen zin om te koken. Ah ja, ik ga eens een smsje sturen naar mijn zus. Ik heb ze 9 jaar moeten missen (met tussenperiodes wel dat ik ze zag) want ze woonde in het buitenland. Misschien hebben ze ook niets te doen, en kunnen we eens samen iets doen.
Ok, in the pocket! We mogen op bezoek, ze zijn vrij! :-) En, we mogen blijven eten :-) mmmm

Wat een onverwachte date was, bleek een leuke middag te zijn en vooral ook lekker!
We aten biefstuk in de grillpan (zo eentje van Rapunzel waar je een mens mee kan doodslaan) gebakken, tomaatjes, witloof en verse frietjes!!! Mmm, hoe Vlaams kun je zijn?
daarbij echte zelfgemaakt mayonnaise én zelfgemaakt champignonsaus met boschampignons. #nomnomnom #metglaasjerood

 This is the meal :-)

Daarna gingen de kids flink spelen en de oudjes deden een Australische versie van Monopoly. Dit is hoe de middag verliep...


the kids!



 start $ de centjes liggen klaar

 stand van zaken (ik wil die pot! ik wil die pot!) $ niet gelukt :$


$ joehoe, ik heb al 4 kaartjes :-)


$ Nog grotere smile: ik heb de eerste straat! :-)


 stand van zaken $ neen, nog steeds niet gezeurd (ahum!)



 OH MY GOD! $ Nederlaag! $
Met de handen in het haar, want zuslief heeft me in haar macht :(


pruillipje! ik verloor het spel $ bankroet! $
En gelukkig toch 1 man die om me geeft 
en kijkt hoe het met me is gesteld ;-)

Maar ik heb me zo kostelijk geamuseerd! Ik vond het een heel fijne dag! Zulke zondagen, daar hou ik van! Oh ja, even bij vermelden (aanpassing) dat mijn zusje de grote overwinnaar was! En terecht, want ze was de enige die eerlijk heeft gespeeld ;-)

Hoe plan jij je favoriete zondag?

with style
x

Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Hihi klinkt als een super relaxte zondag. Leuk dat we mochten meegenieten van jullie spel. Leuke actie fotos en wat een mooie pruillip trek je daar hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je vergeet te melden wie de grote overwinnaar was :) Was echt een leuke namiddag, voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een zware zaterdag, is dit een welkome afwisseling:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zondagse dagen zijn altijd vol gepland met leerwerk, vervelend he :( En oh monopoly, ik ben daar gek op, zou ik echt altijd kunnen spelen :D

    BeantwoordenVerwijderen