woensdag 14 november 2012

La Petite Robe Noire #Guerlain #iciparisXL

LBD of PRN: the little black dress! Iedereen moet die in huis hebben, is gewoon één van dé klassiekers in je garderobe. Maar de PRN, la petite robe noire, die geur moet je gewoon ook in huis hebben! Ik was zo onder de indruk van de kerstcampagne dat ik naar ICI PARIS XL ben geweest om eens te ruiken. Ik heb het nog niet gekocht met oog op Kerst ;-)
Wishlist aanvulleeeeen! :-))

Ik word helemaal vrolijk van deze kerstversie!  Ik vond de eerste al heel mooi en vrouwelijk. Deze straalt nog meer sfeer uit, vind ik.



Wat vind jij ervan?

with style
x

Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Die kerstuitvoering nog ni gezien! Super ook he. Parfum is speciaal, nog ni op huid getest.
    Lotje

    BeantwoordenVerwijderen