vrijdag 16 november 2012

Wijnrode lippen

Wijnrood: hét kleur voor je lippen deze winter! Voor sommige misschien iets te donker, zeker als je niet gewoon bent om je lippen te voorzien van een kleurtje. Je kan het dan wel houden bij flashy rood (dat is toch wel écht mooi én zeker es het proberen waard!), OF je waagt je kans eens bij een avondje uit. Ik moet toegeven dat ik het mooi vind, maar mooier bij iemand anders. Ik ben het niet gewoon om te zien bij mezelf.

dit is wel een reclame voor de nagellak van Opi,
 maar bon, ik vond de lippen wel mooi van kleur

Velen zeggen dat donkerrode lippen je ouder maken, maar dit kun je een beetje oplossen door het was op te lichten met wat gloss op het midden van je lippen. Dat maakt je lippen ook wat voller.
Wil je de look wat uitwrijven met je vingers of doekje, dan kan dat. Je krijgt er een andere dimensie door.

 donkerrood - dégradé met bijna zwarte rand - bordeauxrood

bij het herfsttype vind ik deze trend het mooist 

paarsrode kleur - heel donker: lippen vallen op, dus hou rest van make-up sober 


Wie een donkere huid heeft, heeft een minder dramatisch effect dan wie een lichte teint heeft.
Zorg ervoor dat de lippenstift niet te bruin is, maar eerder een fruitig rood als basis heeft. Dat oogt mooier.

Nog een laatste tip: als je gaat voor donkere lippen, zorg dan dat de rest van de make up neutraal is. Anders word je nogal gothic, right?

wat vind jij van deze trend? Volg je ze of pas je liever zoals ik?

with style
x

Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!



3 opmerkingen:

  1. Hmmm.. ik vind het met een hele rustige make-up wel mooi om rode lippen te dragen ben ik onlangs achter gekomen met de pin-up look van laatst. Wijnrode lippen zie ik mezelf ook nog wel mee verschijnen. Mooi die foto zeg van Chanel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorig jaar 2 dergelijke lipsticks gekocht en vind het echt super ! Juist jammer dat ik geen zo'n volle lippen heb, dat zou het helemaal af maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat me niet, of ik vind het niet zo mooi bij mezelf, dus ik kies er nooit voor!
    Wel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen