vrijdag 11 mei 2012

Sneakers on heels!

Je hebt ongetwijfeld al gehoord van Isabel Marant, een Franse ontwerpster geboren in 1967. Ze begon na een carrière als mannequin te ontwerpen op haar 15e. Ze kreeg een award voor haar werk voor beste ontwerpster (ze was toen 30). Ze had haar eigen label waarbij ze kledij ontwerpt, maar ook de fameuze vrouwelijke én toch sportieve sneakers met hiel in verwerkt mogen op haar palmares staan. Ze is getrouwd met handbagdesigner Jerome Dreyfuss en hebben een zoon samen.

Close-up, de winkel van Katja Retsin en Babs Janssens, heeft look-a-likes!!! YAY! Hoe mooi ze ook zijn van Isabel Marant, (lees: hoe graag ik er ook een paar van zou hebben) ik vond die modellen bij Close-up eigenlijk ook best écht geslaagd. En ze zijn bovendien nog betaalbaar ook. Er zijn verschillende merken, de een kost 50 euro, de andere gaan tot 150 euro. Maar dat vond ik voor een look-a-like best wel ok als je weet dat je voor een echte Marant een slordige 400 euro betaalt!
Hup! De wagen in en weg zijn we! Ik heb er een kleedje gekocht (voor 4 trouws, 2 communies en 2 babyborrels mag er wel wat nieuws in de garderobe), maar ook een felroze broek van Monday (ja, i know, ik heb al een, maar die zit wat te los #joepie!), een bijpassend marcelleke én dé sneakers!!! Die combi show ik nog wel eens in een andere post. Die tenue vind ik meer een party-outfit. 

Ik kreeg deze week zin om de sneakers aan te doen in combinatie met zwart, een outfit waarbij ik de sneakers (goh, 't zijn net pantoffeltjes) aandeed om te gaan werken! Ja hoor, ze passen bij alles en voor elke gelegenheid! Zowel om op café te gaan, om te gaan werken of cosy at home.
Morgen zie je de eerste look met sneakers on heels! :-))

Benieuwd? Et voila!


Do you like those?

with style
x

4 opmerkingen:

  1. Mooi ! Ik heb zulke maar dan witte ( not the real ones :p). Wil al lang es nr de winkel van Katja Retsin maar kgeraak er nooit. Ben wel es benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet zeker es gaan. de ene keer zie ik veel leuke dingen die me goed staan, en soms ga ik met lege handen naar huis, maar ze hebben vaak nieuwe collecties binnen.

      Verwijderen