donderdag 10 mei 2012

Ombre Hair

Ombre hair is eigenlijk al een trend van vorig jaar, maar komt bij ons nu pas echt op gang. Ik zal al het resultaat en vind het eigenlijk wel erg mooi! Ik vind vooral dat het past bij vrouwen met lang haar, maar dan echt lang haar! Niet bij mij dus...
Wat is ombre hair nu eigenlijk? Aan de hand van volgende foto's merk je het wel direct op! Aan de kruin van je hoofd is je haarkleur donker(der) en wordt naar de punten steeds lichter. Net alsof je een mega-uitgroei hebt, maar dan mooi en zo bedoeld ;-)
Het is perfect voor degene die willen veranderen van haarkleur maar een grote overgang hen wat afschrikt. Heel wat celebs zijn al vertrouwd met deze trend. Misschien gewoon es proberen?

Ombre hair is a trend since last year already but now it's coming our way. I think it's more beautiful when your hair is very (but very!) long. My haircut is too short, or not? I better ask my hairdresser ;-)
Ombre hair is accomplished by creating a dark root and then extending to a lighter tip. This is perfect for those who wants to change but want to avoid damage. It is hip and unique. A lot of celebs are doing ombre hair! Just try it! You'll love it!









Wat vind jij hiervan?

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Ik vind het prachtig en zou het meteen ook doen moest ik lang haar hebben!

    BeantwoordenVerwijderen