woensdag 9 mei 2012

Catrice on my nails!

Voor mijn nagels ga ik naar een nagelstyliste en gebruik ik gelnagels omdat ik nette gelijke nagels wil. Een verzorgde hand is zo belangrijk, vind ik toch... Meestal vraag ik om een gekleurde gel, maar heel af en toe wil ik ook nog eens de klassieke french manicure (met het witte randje). Ik was dat eigenlijk een beetje beu, maar ondertussen is dat weer wat moderner geworden met een zachtroze laagje over zodat het een andere look heeft. De laatste keer koos ik daarvoor omdat ik dan ook nog eens zelf kan lakken. Ik kan dan makkelijker switchen, dat is ook eens leuk. Voor de volgende keer weet ik het nog niet... Koraalrood of muntgroen of misschien nog eens rozige french... Nog es een nachtje over slapen Ik laat het jullie dan wel nog weten!

Deze week ging ik eens langs bij het Kruidvat. Ze verkopen daar veel verschillende soorten nagellakjes én ze zijn spotgoedkoop. Gelukkig zijn ze ook goed van kwaliteit! 
Mijn favoriete merken bij Kruidvat zijn Essence (klein, compact, overal mee te nemen én goed) en Catrice (idem).

Weet je wat ik zo leuk vind buiten de hippe kleurtjes en goeie borsteltjes? De trendy namen die ze geven aan die nagellakjes. So funny! 



 Meet me at coral island! 
(oh yeah I will!)


Aretha's R-E-P-I-N-K (roze)




































Birdy Reloaded (hihi kanariepietjesgeel dus)













Moulin  Rouge Light: nude

Ik gebruikte 2 laagjes om goed te dekken. Vooral bij de gele kleur heb je dat nodig, want anders heb je zo'n wolkerig effect en is het niet egaal van kleur. Een basic coat en topcoat zijn ook aangeraden, maar hier heb ik dat niet gedaan.

Nog een laatste tip! Bewaar je nagellakjes in de koelkast! Zo drogen ze sneller aan je nagels als je het hebt aangebracht. Maar als je een 100-verzameling hebt, is dat misschien niet zo ideaal ;-)

Wat draag jij momenteel op je nagels van kleur en merk?

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you! 

12 opmerkingen:

  1. Meet me at coral island is leuk ! Ik draag momenteel bubblegum pink van NYC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kleuren vooral geel is leuk!
    Bedankt voor de reactie op mijn blog!
    De broek die vandaag op mijn blog staat verkoop ik zelf,
    Die kost 25 eur!X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag "Karl says très chique" op de nagels, uit de ulti mate nude collection van Catrice ;)
    Vorige week een nieuw kleurtje van Essie gekocht "Olé caliente" (red-orange with pink undertone)
    De namen alleen al zijn zo leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Behalve de felroze kleur heb ik ze ook allemaal, Meet Me At Coral Island is m'n favoriet van de 3 :-)

    Ik had tot en met vandaag Essence C'est La Vie op, ook een koraalkleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu gel in 'Mousse de Saumon". Volgende keer waarschijnlijk 'Dame Edna's pink' of 'My Favourite", een flashy oranje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mmm klinkt mooi allemaal. Dame Edna is met glitter bij of zo? ;-)

      Verwijderen
    2. toch niet :o) Maar wel very pink! Toffe kleurtjes die nagellak trouwens!

      Verwijderen
  6. Aaaah ik heb Birdy Reloaded ook en hoewel mijn boyfriend geen fan is vind ik die geweldig! Echt zomer voor mij :)
    Momenteel zit China Glaze Electric Pineapple erop bij mee, meer naar de groene kant!

    BeantwoordenVerwijderen