maandag 16 februari 2015

Random pics #2

Februari is begonnen, nog steeds winter maar ik krijg al wat lente-kriebels. Zeker als het winterzonnetje lekker schijnt en ik al begin te verlangen naar warmere temperaturen, nieuwe collectie, kleurtjes - al blijft zwart wel zwart en mijn favoriet. Nude is the new black for me too. 

Tijd om de kerstballen en slingersdecoratie weg te doen. Kaarsjes mogen blijven. Dus bloemetjes wees welkom.


Mr. Winterprik zorgt wel voor wat verkouden zijn, een gigantische koortsblaas, but we keep going strong.

 Januari was een feestmaand, nog wat nieuwjaren dus ook nog een cadeautje van mijn metekindje. Ik gaf haar wat Frozen-boekjes en een dekbedovertrek met fleurige lolly's.
Ik kreeg een bon van Zara en het Bodybook van Miss Diaz, een van mijn favoriete actrices en 'girlcrushes'.

De een verzamelt designboeken, boeken met interieurtips, fashiomagazines,... En ik hou van musthave boeken, enkele toppertjes op een rij.

 Winterproof shoppen.

 save the last for me... sorry! oepsie! 


nieuwe geurtjes voor in de douche: bloemetjes, fris en met monoï-olie: i love!


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Oh wat een gezellig hoekje, ik ben ook helemaal into bloemen en planten, eens na nieuwjaar... laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen