vrijdag 20 februari 2015

OOTD on a row

Voor de #boostyourpositivity gebruikte ik deze foto als spiegelselfie ,maar zoals je wel gewoon bent, is dit mijn favoriete spiegel om mijn outfits te tonen. Makkelijk. Net voor ik vertrek , tjak en thank you iPhone. Easy like that!

Afgewassen jeans uit Bellis * hakjes van Sacha * Oakwood-jas 


Als het zonnetje komt piepen, ben ik gelukkig dus ook meer zin om wat kleur te dragen. Zwart kan altijd, maar ik hou ook van nude en grijs in mijn kledij. Het moet niet altijd zwart zijn, toch? (werkelijk? what's wrong with me?!)
Ik draag een ripped jeans in grijze kleur, nude blouse met blazer  in hetzelfde kleur. Rosé-ketting en muntgroene sjaal van I love my moments.

Ah back in black.. :) Ook happy als ik me in het zwart kan kleden. Zwarte legging uit de Zara, mijn gebreide Uggs van duizend jaar oud, en een flashy pinky gilet. Knitwear in wintertimes. i love it too.
De gilet kwam van Be Angeled in Gent.

Dezelfde afgewassen zwarte broek met de uggs van duizend jaar en een dag. Het houthakkershemdje is ook eentje die ik al enkele jaren heb, kwam van H&M. Nu zou ik graag eentje hebben van Rails... in roze met blauw. Met een bijpassende Clio Goldbrenner? Een vrouw heeft nooit genoeg. Of ben ik alleen? ;-)



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: