zondag 18 januari 2015

Random Pics: the first of 2015

Naast wat geleuter op mijn column-rubriekjes weet je dan wel al wat meer over mezelf. Graag deel ik ook wat foto's mee en aangezien het al weer een hele tijd geleden is dat ik de random Pics poste, zorg ik daar nu voor. Wat nieuwtjes, wat oudjes. Instagrammertjes en ook nog vers van de pers-foto's.


Een grote kus voor een gelukkig 2015 voor jullie allemaal. Eerst en vooral een goeie gezondheid. Cliché, i know, maar zo belangrijk. Zoals Pascale Naessens (later meer hierover) het schrijft: Wie gezond is heeft veel dromen. Wie niet gezond is , heeft er maar 1...
True fact! Amen to that! En de rest komt op je pad, maak je zelf. Zijn er tegenslagen, dan overwin je die zeker. Keep believe in the best and the best is yet to come!

 Oei , er wordt hier weer gekust ;-) Op 1 januari ons favoriete feestje in ons stamcafĂ©! Charlotte, one of my besties en ik aan het feesten met onze vrienden erbij.

  Een dagje shoppen , de eerste solden , samen met mijn twee grootste mannelijke liefdes. Dochterlief bleef thuis bij een vriendinnetje. Hier geniet ik zo van. I love my family!


Je las misschien al mijn post over goeie voornemens (kun je hier lezen), en daar schrijf ik oa over het feit dat ik niet op dieet ben (er mag wat af hoor!), maar dat ik vooral wil letten op mijn voeding. En ook op die van de kinderen. Er zitten zoveel suikers in alles wat verpakt zit! Daarom lees ik meer en meer erover en hou ik me ook aan het feit om minder koolhydraten te eten. Dat gaat vlotjes! Ik ben trots op mezelf. Ook januari is een alcoholloze maand en dat lukt perfect! Ik heb nog geen aardappelen, pasta of rijst gemist. Wel es wat brood of op zondag een pistoletje, maar dat eet ik dan ook wel.
Puur dus. Zoveel mogelijk puur.

 Olaf zoekt altijd een doos op om in te kruipen en net nu ik de D-LAB lijn aan het instuderen ben, kwam hij me vergezellen... in de doos. Over D-LAB later ook nog meer. Wie al een tipje van de sluier wil... workshop.... skincare... :-)

Mijn dochter deed mee aan de musical op school en ik werd 'ingehuurd' om enkele meisjes hun haar op te steken. Dus eerst es wat testen thuis en deze twisted bun vond ik wel leuk en geslaagd. Ik heb natuurlijk geluk met een gewillig slachtoffer waarop ik mag testen.

Mini-me en mezelf met dezelfde pantoffels. En warm! Zo lekker warm aan onze winterse voetjes. I love it!


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten