dinsdag 2 december 2014

Smokey eyes: save the date and book !

Begin november had ik een leuke avond: vrouwen verwennen met make-uptips tijdens een workshop.
I love my job! Het vond plaats in de Loftshop in Torhout, een leuke winkel met hedendaagse trends aan een zeer betaalbare prijs. Ook accessoires  om je outfit af te maken zijn aanwezig in de shop. Canasta zorgt voor de juwelen, handtassen,... Sharon van de Loftshop voorziet schoenen en kleren. Ook mannen hebben keuze aan trendy fashion.

De groep bestond uit 8 vrouwen, die hebben we opgesplitst in 2 groepen: de ene groep paste kledij en kreeg stijladvies van Sharon, de andere groep kwam bij mij voor make-uptips en een make-over.



Wil jij dat ook? Dat kan! 

op woensdag 17 december smokey eye voor de gevorderden (dus reeds kennis van basis make-up). Enkel de oogmake up : smokey eyes wordt gedemonstreerd en uitgelegd. Je kan ook zelf proberen uiteraard. Alle benodigdheden te koop op bestelling en je bent zo klaar voor een perfecte look voor de komende feestdagen!

What to do?

Je kan je inschrijven via de LOFTSHOP ofwel via mij.  Stuur gerust ook een mailtje, dan fixen we wel een date!

Ik hoor graag iets van jullie! Ladiesnight vol fun!


with style

xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten