maandag 29 december 2014

Random Pics : holiday and christmaspresents

Kersttijd. Tijd voor pakjes en feestjes. Veel eten en drinken. Vakantie. Dat kwam als geroepen (ja, wanneer niet?) en dat plannen we dan ook weer vol. Misschien wel te vol, maar leuk is het wel.

Dit deden we.

Knutselen met mijn kleine grote vriend

Shoppen terwijl papa gaat skiën. Resultaat: onder andere deze kersttrui met rendier uit Zara Kids.

Kleine meisjes worden groot: chatten op de ipad met klasgenootjes. La vie est Belle.

Please wait for love... En je wordt beloond :-) Een van de mooiste films ooit! Romantiek! The Lake House. Ideaal als je alleen bent en vollop kan genieten van een typische vrouwenfilm.

En dit kregen we.

IT-boek van Alexa Chung : wishlist check!

zelfgemaakte serviettering van zoonlief

- een tv voor op de slaapkamer YAY! Wat een verrassing!
- 2 pyjama's voor meneer
- walkie talkie voor de kids
- ook nog twee tassen
- cocktailset voor meneer: maatbekertje, cocktailshake, roerstaafjes
- pantoffels voor madam
- een lieve brief voor mama





Op kerstavond is het traditie om samen met het gezin te vieren, lekker te racletten en cadeautjes voor ons open te doen. Vrijdag zijn we dan gaan schaatsen en naar de dolfijnenshow met live optreden van Scala gaan kijken. Mooi en ontroerend.





Wat heb jij gekregen? Of wat was het mooiste dat jij gegeven hebt?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, zoveel toffe cadeautjes en u kindjes zijn geweldig schattig (jij ook hoor ;)). Happy New year! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en übercute! :)

    Mijn man heeft me verrast met leuke cadeautjes die ik zo voor mij zelf zou kopen én zonder dat hij ze van mijn wish list heeft gehaald. Ik was echt super verrast en blij uiteraard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen! is het boek van alexa de moeite? zou het ook wel eens willen lezen voor inspiratie. die pantoffels zien er héérlijk knus uit! x

    BeantwoordenVerwijderen