donderdag 5 juni 2014

Random Pics #mei

NOg es een rondje foto's kijken, foto's die je misschien al zag passeren op facebook op vooral op Instagram. Beetje verslaafd aan Instagram...

 hey pretty #yes, you can stay here next to me ;-)

 healthy breakfast : yoghurt , rode vruchten en lijnzaad

 mijn zicht vanuit de hangmat

 mijn favoriete kleedje (mijn festivalkleedje noem ik het), in het zonnetje, 
lunchbreak in het park 

powerfood #before running #cheese, honey and nuts  

MeiModeMaand op Vijf Tv is ondertussen voorbij. IK heb er helaas niet veel naar kunnen kijken. Reeksen van Sex in the City, Jani met zijn modetips voor de zomer. De film Legally Blonde pikte ik nog es mee met een flesje Desperados Red. En dat smaakt naar meer. Ik vind die echt lekker!


beetje grijzere dag? Colour up your day! Problem solved :-)


Lunch met la mama in 't stad (Brugge uiteraard) en over de middag lekker gaan lunchen in Matin Midi, one of my favo's!

 Astrid en ik na onze eerste running together. 

 nieuwe sjaal en gelakte roze nageltjes 

mevrouw wordt groot... en had dringend nood aan een nieuwe bril #is ze niet mooi?


Magnum Limited Edition met Marc de Champagne. Smaakte zeer lekker. Op de eerste Nacht van Het Palmares. Had ik gewonnen en we gingen kijken naar Grace of Monaco. Het was een heel fijne avond.

 Na een gratis ijsje, glas bubbels en film hadden we nog niet direct zin om naar huis te gaan. Dus gingen we nog wat cocktails drinken (lees: twee) in Baar in Gent. Wat een leuke bar! (en resto)
Ik had er al veel over gehoord en wou er per se es langs. Ben ook blij dat ik dat deed, want ga zeker nog terug. Het is wel prijzig eigenlijk voor een cocktail, maar ze waren wel erg lekker!! En dan heb je de lijst Gin Tonic nog niet gezien! Ik drink dat nu persoonlijk niet zo graag, maar wie liefhebber is van Gin Tonic, moet daar zeker es langs!

steak en rauwe groentjes als lunch (heb wel niet al het vlees opgegeten... too big! )

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: