vrijdag 19 juli 2013

Shoplog #beauty #rituals

Als bedanking voor de juffen op school had ik iets leuks in gedachten en we hebben gescoord :)
De beide juffen van mijn zoontje waren heel blij met hun Rituals-geschenkje: de geurstokjes Sweet Sunrise. Je kan al raden... ik stapje de winkel binnen met de intentie om iets te kopen voor hen, maar ik kan toch de deur niet uit met nog iets voor mezelf. Mijn deodorant was bijna op en ik kocht er nog een douchegel bij. Lucky me, er was een actie! Als je kocht voor een bepaald bedrag (en ik haalde dat bedrag :-) kreeg ik er een pakketje bij. Hooray!
In Antwerpen is ondertussen ook de grootste winkel van Rituals geopend. Daar moet ik echt naartoe! Jammer genoeg ben ik nog niet tot daar geraakt. Too bad!

Gelukkig kreeg ik dit geschenkje waardoor ik de nieuwe lijn - Buddha blijft me achtervolgen - kan leren kennen. Ik neem de kleine flacons mee op reis om ze op de camping te testen. Maar dat is voor volgende week!


de deo ligt al in de auto :-) De douchegel is de Zensation: organic rice milk en cherry blossom. Klinkt toch heerlijk! En dat is het ook. Het is een spray, je hoeft niet veel te duwen, want al snel krijg je een grote portie schuim die tevens heerlijk ruikt en de hele ruimte inpakt met hemelse geuren.
Trouwens, wat vind je van mijn kleur gel op de nagel? Een nieuwe kleurtje: lichtroze met nacré :-) #glamourous


deze 2 flacons kreeg ik er gratis bij : leuk om te testen! En ideaal reisformaat! (50 ml)

Links heb je de Fortune Oil met als geur: Sweet Orange & Cedar Wood (ruikt lekker vind ik, maar ja, ik ben niet meer objectief als superfan van Rituals) Ik vind dat de geur zachter is dan verwacht. Ik vreesde een beetje voor een te overheersende geur van de sinaas, maar dat valt reuze mee!
De olie dient als douche-olie. Ben benieuwd! Na een dagje zonnen kan dat zeker geen kwaad voor mijn huid om me goed in te oliën onder de douche.

Rechts is Happy Buddha van de partij met als geur: Organic Mandarin & YUZU. Een zelfde substantie als mijn andere showergel. Ook een schuimige mousse dus. Deze geur vind ik erg fris en minder overheersend dan de witte flacon. Ideaal voor de zomer.

Hou jij ook zo van Rituals?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen: