dinsdag 23 juli 2013

New King and Queen #België #historisch moment

Niet dat ik de hele dag voor de tv hang om die defilé te zien, maar ik moest opvoedkundig toch aan mijn kinderen laten zien wie de nieuwe koning en koningin zijn van ons land. En eerlijk, ik was gewoon benieuwd naar de outfits. Mathilde bleef haar ontwerper trouw, en droeg een witte jurk van Natan. Het hoedje is van Fabienne Delvigne.
Het lijkt me wel een warm kleedje voor deze hete dag, maar ik vind het wel mooi en stijlvol. Ook de meisjes in hun rode kleedjes vind ik mooi. Wat vind jij?



de rug

de rode kleedjes voor de prinsesjes 

mooie clutch #stijlvolle vrouw

 met ontwerper E.V. - Natan

outfit Paola 

Het nieuwe koningspaar met hun 4 kinderen


outfit Paola

avond-outfit #warandepark #Natan #mouwloos 


Op het balkon voor de speech droeg ze nog een blauwe jurk.

Wat vind jij van de outfits? 

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. hmm ik ben nooit zo fan van koningskleding :p behalve als de naam kate middleton is :D maar ze ziet er wel knap uit

    BeantwoordenVerwijderen