zondag 14 juli 2013

Brussel danst #Radio Modern

De trouwe volgers weten ondertussen wel al dat ik een van de Modernettes ben bij Radio Modern.
Nee, geen echte radiozender, maar een superleuk '50s concept: dansinitiatie, DJ, presentatie en beautyboudoir! Allemaal in de jaren '50-stijl. De Modernettes zorgen dat de dames een ware make over meemaken: kapsel en make-up à la Monroe. Zalig toch? Iedereen happy! En dan dansen en breekt het feest los!

Op 11 juli, Vlaamse Feestdag, was het zover in Brussel. Brussel Danst. En Radio Modern was erbij. Je kon ons terug vinden op het Muntplein, het Stadhuis en op de Grote Markt.

my little girl ready for a make-up for kids and hairdo

 voor en na (foto van hairdo heb ik helaas niet...vergeten! oepsie daisy

 dan ook maar eens Manneke Pis getoond aan de kids... we waren daar nu toch. 
Ties en manneke Pies :-)
* radio modern op de Grote Markt * jongleurs en andere straatanimatie


veel volk hé :-) Was dan ook superfun!

Volgende afspraak op de Gentse Feesten in de Stadshal en op 10 augustus in Brugge tijdens Benenwerk aan het Astridpark (daar ben ik ook aan het werk als je mij eens bezig wil zien als Modernette. WELKOM!)

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen: