dinsdag 4 juni 2013

Nog 3 keer slapen #7 juni

Aaaahaa! Wie mij al volgt op de blog sinds vorig jaar, die weet dat ik in juni jarig ben. Dat heb je met rood omringd op je kalender, not? ;-)
Ik kijk er altijd al 3 weken voordien naar uit, en de laatste dagen tel ik echt af. Al moet ik mijn dag wel delen... mijn BF is nl. ook jarig. Ja, inderdaad... Leuk! Ja! Niet zo leuk? Ook ja...
Het is een beetje dubbel. Ik vond dat zo'n leuke dag, mijn dag. Altijd al was mijn verjaardag heel belangrijk. Ik kan er niet aan doen. En dat is het nog steeds, maar ik moet het delen :)


Nu, we zijn oud genoeg (33 en 38 worden we) om daar volwassen mee om te gaan :-p
Dus om het eerst zeggen we 'gelukkige verjaardag'. En we proberen elkaar toch ook wel eens te verrassen. En we doen iets leuks! Samen!

Ik zal nu nog niet verklappen wat hij krijgt. En wat op mijn verlangslijstje staat... daar denk ik nog eens over :) (of lees hier of hier) In het weekend gaan we naar de Efteling. Al is dat ook als geschenk voor ons communiekantje.
Voor vaderdag is er al een ontbijtbuffet geregeld in het hotel (hihi)

Ondertussen heb ik al van mijn metekindje Marie-Lou een bon gekregen van de ZARA! YAY!
En ze maakte een superleuke tekening. En ik zou het bijna vergeten (ben al lekker verwend geweest hé) ook nog een dikke plak chocolade met nootjes van Chocolate Line in Brugge. #nomnomnom

een zelfgenaaid toillettasje of make-uptasje (!) 
van de mama van mijn metekindje! Bedankt Julie!

Ook Charlotte van Just Julia was heel vrijgevig! Bedankt! 
Onlangs had ik een armbandje en ketting besteld, in roségoud en met het opschrift 'love' (kan je hier meer over lezen en zien)



Wat ben ik blij met de onverwachte armband (hij was plots stuk en kreeg gewoon een nieuw!)
Wat een service!!!! Daarbovenop kreeg ik nog 2 extra armbandjes. Bedankt Charlotte! Ik vind dit erg fijn! Dus webshop Just Julia eens checken hé!

Wanneer ben jij jarig? 

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. HALLO je verjaardag is de belangrijkste dag van het jaar, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen :D alvast een hele gelukkige :) en wat een leuke pakjes heb je al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi :) merci! Oh ja, ik heb nog een dikke plak chocolade met nootjes gekregen ook! hohoho

      Verwijderen
  2. No een tweeling! Ik ben kort na jou jarig :) Leuk, leuk, maar dit jaar vier ik hem niet... ik werk zelfs op mijn verjaardag, dubbele shoft dan nog wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh alvast een gelukkige verjaardag :) erg fijn die juweeltjes die je hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat jullie samen verjaren, al kan ik me wel inbeelden dat dat niet altijd even plezant is ;-). Alvast een happy b-day !

    BeantwoordenVerwijderen